Hopelijk tot snel Brabant Water!

Beste Maartje en Hans,


We kijken erg positief terug op onze korte, maar krachtige kennismaking van vanochtend. Hopelijk hebben jullie een goede eerste indruk gekregen van ons verhaal, onze aanpak en wat we voor jullie kunnen betekenen. Onderstaand delen we nog graag in het kort de 3 stappen van het proces dat we met jullie willen bewandelen voor de eerste fase. De eerste fase naar jullie verhaal over water, voor Brabanders. Het verhaal van Brabant Water.


Ons lijkt het een prachtige uitdaging om daar samen met jullie naar op zoek te gaan.


Mochten er nog vragen zijn of nog aanvullende informatie nodig hebben, laat het ons gerust weten.


Met creatieve groet,

Joni Geerts en Sebastiaan Baaijens


Stap 1: samensessie(s)

Deze creatieve sessies staan in het teken van verder kennismaken met elkaar. Een open brainstorm met diverse betrokken vanuit Brabant Water waar IVC de leiding neemt in (creatieve) vraagstelling over drijfveren, visies en stakeholders. We leggen het merk Brabant Water samen bloot waardoor alles rondom merk zichtbaar wordt.

  • Inspirerende creatieve sessies
  • Inzicht in het merk, trends en doelgroepen
  • Tastbaarder maken van het merk

Stap 2: merkverhaal

Die output verzamelen we en gebruiken we tot een authentiek merkverhaal te komen dat de basis legt voor zowel de corporate als employer positionering van Brabant Water. Samen met merkkarakter en -waarden geeft het een eerste richting naar hoe we Brabant Water kunnen profileren in de diverse markten, rekeninghoudend met de diversiteit aan stakeholders en doelgroepen.

  • Authentiek merkverhaal
  • Merkkarakter en -waarden

Stap 3: merkconcept

Met de basis die is gelegd gaan we een start maken met communicatie. Het merkverhaal gieten we in een aantrekkelijke vorm waarmee we Brabant Water op een eigentijdse en succesvolle manier kunnen communiceren in de markt. Oftewel: een ijzersterk merkconcept voor de lange termijn dat mee kan groeien met de organisatie en de markt.

  • Ijzersterk merkconcept
  • Heldere brand manual