Create

Seizoenscampagnes voor Hoogvliet

Een bloeiende lente, een zonnige zomer, een kleurrijke herfst en een koude winter. Elk seizoen heeft iets moois. En binnen deze seizoensmomenten genieten we ook vaak van iets lekkers: van zomerse salades tot winterse stampotten. Samen met Hoogvliet spelen we ieder seizoen in op zulke momenten, want zo blijf je als merk altijd relevant voor je doelgroep. Zo ook deze herfst! 

Van seizoen tot seizoen

Na een typisch Hollandse zomer is het weer tijd voor het kleurrijke seizoen: de herfst. Hierbij genieten we van de gekleurde bossen buiten, trekken we onze regenlaarzen aan en lopen een extra rondje met de hond. Ook fietsen we tegen de wind in en waaien we aan zee heerlijk uit.


Herfst is het seizoen waar de familiemomenten van buiten weer langzaamaan naar binnen gaan, we de steeds donker wordende dagen vieren met Halloween en Sinterklaas en waar we een heerlijk momentje voor onszelf pakken.


Een paraplu voor Hoogvliet

Binnen die typische familiemomenten gingen we op zoek naar relevantie: waar kan Hoogvliet helpen om nog meer te genieten van het seizoen? Deze thema’s vormden uiteindelijk een paraplu voor het gehele seizoen waarin alle campagnes, zoals  spaarcampagnes, actieweken en merkcampagnes samen komen. 


Vanuit de strategie ontwikkelden we een creatief concept, waarbij we rekening hielden met de customer journey en direct een kijkje in de keuken deden qua look & feel. Dit complete plan vormden de strategische en creatieve basis voor alle campagnes binnen het herfstseizoen bij Hoogvliet. 


Een video om in de stemming te komen

Een output van het plan is een sfeervideo om het herfstseizoen mee in te luiden. Van het script tot aan de productie: met het team kwamen we zo écht in de herfstsferen. Benieuwd naar het resultaat? Dat zie je in de video hieronder. En niet alleen de herfst hebben wij vastgelegd, ook de andere seizoenen worden binnenkort in het zonnetje gezet.



Het resultaat

Met de seizoenscampagnes leggen we ieder seizoen een duurzame basis om te bouwen aan het merk Hoogvliet. Op basis van strategische keuzes en een creatief concept kan Hoogvliet op elk moment inspelen op de behoeftes van de consument.

  • IVC ontwikkelde:
  • Merkstrategie
  • Creatief concept
  • Activatieconcept
  • Customer journey
  • Video
  • Strategisch kader
  • Compleet creatief concept
  • Sfeervolle merkvideo

Meer weten?

Dat kan altijd! Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategie, merkidentiteit, campagnes en activatieconcepten voor onze opdrachtgevers.


Heb jij een uitdaging voor ons? Wil je kennismaken? Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.


    Joni

    Strategie

    Mike

    Creatie

    Ilse

    Coördinatie