Eerder ontwikkelden wij het nieuwe Food- en Beverage concept voor Pathé en nu kregen wij de vraag om het design van de Food- en Beverage afdeling in een nieuw jasje te steken. Wij zorgden voor een redesign van de POS – materialen in de shop, zodat deze voldoen aan de vernieuwde brand guidelines van Pathé. Met de nieuwe prijzen in de ontwerpen verwerkt hadden we de uitdaging om dit op korte termijn te realiseren.
create
REDESIGN F&B PATHÉ
Wie naar de bioscoop gaat kan zich de geur van popcorn goed inbeelden. Bij Pathé
gaat het om de totaalbeleving van een gezellige avond uit. Een hapje en een drankje
maakt de klantbeleving bij Pathé helemaal af. Het authentieke gevoel creëren bij de
geur van popcorn en je uitgekozen film in het vooruitzicht, vraagt om een visuele
toevoeging met het juiste design binnen de shop.
Een nieuwe prijs, een nieuwe look

Nieuw fris design
Om het juiste design te creëren dat past binnen de huisstijl van Pathé, hebben we onze kennis omgezet naar een aantal voorstellen. Zo kwamen we samen tot een nieuw fris design dat past bij de inrichting, bijdraagt aan de uitstraling en natuurlijk ook stimuleert tot aankoop. De uitdaging om de uitingen snel af te krijgen was geen probleem. Een top samenwerking met de klant en veel efficiency in het hele proces.


Het resultaat
Pathé krijgt met dit redesign een uniforme manier van het communiceren van acties en aanbiedingen. Fris, eigentijds, met de nieuwe prijsvoering en natuurlijk volgens de richtlijnen van de huisstijl.
- IVC ontwikkelde hiervoor:
- Creatieve voorstellen
- DTP productie
- Fris en effectief POS-materiaal
- Helemaal volgens huisstijlrichtlijnen
meer weten?
Dat kan altijd! Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategie, merkidentiteit, campagnes en activatieconcepten voor onze opdrachtgevers.
Heb jij een uitdaging voor ons? Wil je kennismaken? Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.

Marleen
Coördinatie

Berco
DTP

Mieke
Creatie