Create

Vers in een nieuw private label jasje

Heb je al die verse sappen en smoothies in het schap zien liggen bij Kiosk? De retailformule van NS Stations biedt hun eigen versproducten aan onder een geheel nieuw private label.


In opdracht van onze gewaardeerde klant NS Retail, ontwikkelde IVC voor Kiosk het nieuwe design voor de – in eerste instantie – verse sappen en smoothies. Met als doel om het vers aanbod in de perceptie van de consument te laten linken aan het merk Kiosk. De basis van het verpakkingsdesign legden we met de kennis waarom een consument voor een bepaald (vers)product kiest, ook wel de ‘consumer decision tree’ genoemd.


Het Resultaat

Het design heeft een brede toepasbaarheid en is daardoor in de toekomst makkelijk uit te breiden naar bijvoorbeeld fruit, verse broodjes en sandwiches. Het nieuwe designconcept en private label zorgt voor hogere merkwaarde van Kiosk als het gaat om vers en gezond.

  • IVC ontwikkelde hiervoor:
  • Verpakkingsconcept
  • Design
  • Werktekening en DTP
  • Nieuw concept voor complete verpakkingslijn

Meer weten?

Dat kan altijd! Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategiemerkidentiteitcampagnes en activatieconcepten voor onze opdrachtgevers. Heb jij een uitdaging voor ons? Wil je kennismaken? Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.


    Marleen

    coördinatie

    Hans

    Concept