Dat kan altijd! Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategie, merkidentiteit, campagnes en activatieconcepten voor onze opdrachtgevers.
Heb jij een uitdaging voor ons? Wil je kennismaken? Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.
Spaaracties zijn nog steeds razend populair in Nederland, zo spaarlustig als we zijn. Samen met Hoogvliet spelen we daar het hele jaar door op in met talloze, mooie spaarcampages.
In een periode waar de coronacrisis nog steeds het gesprek van de dag was, ontwikkelden we samen met Hoogvliet een campagne voor het sparen van badtextiel van hotelkwaliteit van Van van Der Valk.
In deze relevante spaarcampagne combineren we ‘me-time’, prijsvoordeel en het gevoel van luxe. Deze activatiecampagne vertelt het echte verhaal van de hedendaagse hectiek in huis en wint daarmee de sympathie van de klant.
Met een aansprekende key visual brachten we dit in beeld en via social video’s vertelden we het hele verhaal.
Dat kan altijd! Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategie, merkidentiteit, campagnes en activatieconcepten voor onze opdrachtgevers.
Heb jij een uitdaging voor ons? Wil je kennismaken? Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.
Ilja
Coördinatie
Mieke
Creatie en concept
Laura
Vormgeving en DTP