we create

Hoogvliet decembercampagne

We kijken allemaal uit naar de dagen in december. Het jaar 2022 brengt dat wel een extra uitdaging met zich mee, want het leven wordt steeds duurder door de torenhoge energieprijzen en de inflatie. Daarom bedachten we voor Hoogvliet een feestelijke decembercampagne mét prijsfocus. Want we willen als familie niet alleen alles uit ons feestje halen, maar ook uit onze euro.

Samen maken we van december een feest

Vanuit dit inzicht bedachten we voor Hoogvliet een feestelijke campagnetitel. Want wat je budget ook is en waar je ook voor kiest: samen met Hoogvliet maak je van december een feest.

Met de feestfavorieten in de hoofdrol laten we zien dat je gemakkelijk en goedkoop een feestelijk gerecht op tafel zetten. En met de scherpe prijzen op het reguliere assortiment maken we ook van de gewone dagen in december een feest.

Hoogvliet decembercampagne social
Hoogvliet decembercampagne social held
Hoogvliet decembercampagne social

Commercial vol feestfavorieten

Met een laagdrempelige, feestelijke commercial laten we zien dat je met Hoogvliet in no time van je december een feest maakt. En dat je het vooral jezelf niet te lastig moet maken.

We brachten een herkenbare familiesetting in beeld die helemaal in het teken staat van een knallend kerstfeest met scherp geprijsde feestfavorieten.

Feestelijk en prijsfocus in één

Zonder tekort te doen aan de traditionele kerstsfeer – die we als Nederlandse families nu eenmaal graag zien tijdens de feestdagen – wisten we met deze feestcampagne zowel het typische kerstgevoel neer te zetten en dit te combineren met een scherpe prijsfocus.

Door te kiezen voor de juiste middelen per communicatieboodschap en de visuele uitstraling consistent door te voeren door alle kanalen – waaronder online (video)bannering, de folder en de winkel – konden we de campagne breed én effectief inzetten om gestelde doelen te bereiken. Van brand awareness tot traffic in de winkel en uiteindelijk volle boodschappenkarren.

Hoogvliet decembercampagne winkel

Het resultaat

Het is nog even afwachten wat deze campagne gaat brengen, want hij is nét live. Tot nu toe leverde het in ieder geval een succesvolle samenwerking op tussen alle betrokken partijen en een mooie commercial die intern zeer goed werd ontvangen.

  • IVC ontwikkelde hiervoor:
  • 360 graden decembercampagne
  • (Online) video commercials
  • Fotografie
  • Online middelen
  • POS materialen
  • Feestelijke decembercampagne
  • Brand awareness
  • Traffic in de winkel

Meer weten?

Dat kan altijd! Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategiemerkidentiteitcampagnes en activatieconcepten voor onze opdrachtgevers.


Heb jij een uitdaging voor ons? Wil je kennismaken? Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.


    Mieke

    Concept en creatie

    Joni

    Strategie

    Ilse

    Coördinatie