Dat kan altijd! Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategie, merkidentiteit, campagnes en activatieconcepten voor onze opdrachtgevers.
Heb jij een uitdaging voor ons? Wil je kennismaken? Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.
Tegenwoordig zijn IT-infrastructuren onmisbaar in de samenleving. Alles staat en doen we online: niet alleen consumenten, maar óók bedrijven. Hoe positioneer je je als IT-dienstverlener in de markt? En hoe maakt jij je diensten en oplossingen laagdrempelig en begrijpelijk voor je doelgroep? Voor de ambitieuze en internationale speler Conscia zochten we naar die kansrijke plek en de beste (visuele) taal.
Dat Conscia een expert is in hun dienstverlening, merkten we meteen in ons gesprek. Na een flinke groei, verbreding van hun diensten en doelgroep, was er behoefte aan het scherp krijgen van hun identiteit en hoe dat het beste naar buiten vertaald kan worden. En bij zo’n herpositionering is de herkenbaarheid voor je nieuwe merk heel belangrijk. In hun uitgebreide verhaal gingen we op zoek naar de essentie: wat maakt Conscia, Conscia? En waarom doen ze wat ze doen?
Hoewel Conscia grootse oplossingen en ondersteuningen biedt, staan ze altijd heel dichtbij. 45 jaar kennis en ervaring zit bij de mensen. Met hun kennis helpen ze ondernemers en organisaties zo eenvoudig en efficiënt mogelijk. Geen poespas, maar een betrouwbare, persoonlijke en heldere oplossing. Deze essentie vertaalden we naar een authentiek merkverhaal en de creatieve pay-off: ‘The people that make IT happen’.
Krachtig & helder en toegangelijk & persoonlijk. Dat werden de waarden waar de complete look en feel van Conscia aan moest voldoen. Krachtig en helder in zowel tone of voice als beeldtaal: medewerkers vertellen hun expertise op een laagdrempelige manier. Door het verhaal door de gefotografeerde medewerkers zelf te laten vertellen in een informele en collegiale setting, maakt dat de uitstraling ook toegankelijk en persoonlijk.
Met het nieuwe merkconcept en de bijbehorende look en feel, ligt er een duurzame basis voor alle marketing en communicatie van Conscia. En met een brochure, (sales) presentaties, een brandbook en een website wordt het merkconcept steeds meer geïmplementeerd binnen de organisatie en de markt.
Dat kan altijd! Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategie, merkidentiteit, campagnes en activatieconcepten voor onze opdrachtgevers.
Heb jij een uitdaging voor ons? Wil je kennismaken? Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.
Hans
Creatie en design
Joni
Strategie
Louis
Fotografie