Create

Een merkstrategie

Met een merkstrategie leg je de essentiële basis voor jouw merk en dat biedt een houvast voor de toekomst. Je legt vast wie je als merk bent en waar je naartoe werkt. Met het uiteindelijke doel om mensen – die dezelfde waarden delen – met je merk te verbinden.

Aan de slag

Als wij met jouw merkstrategie aan de slag gaan, kijken we eerst naar de merkidentiteit. We stellen je kritische vragen en maken samen met jou specifieke keuzes. Ook kijken we naar de doelgroep en concurrenten. Voor wie is jouw merk het meest relevant? En hoe profileren concurrenten zich? Als je dit inzichtelijk hebt moet de laatste vraag zijn: hoe zetten we jouw merk het beste in de markt? We gaan op zoek naar de meest kansrijke positionering.

Et voila, jouw merkstrategie staat en leggen we vast in een merkstrategie model voor jouw merk. Nu kunnen we het naar de buitenwereld communiceren, bijvoorbeeld via een activatieconcept of social media concept.

Samen werken aan jouw merkstrategie?

Wil je graag meer weten over merkstrategie voor jouw bedrijf? Onze specialisten kunnen je er alles over vertellen! We komen bij je op bezoek, bellen je via Zoom of spreken je graag op ons kantoor in Waalwijk.


Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op.


Kan je niet wachten? Bel ons op 0416 673 333


    Hans Bevers

    Creatief directeur

    Michel Baak

    Algemeen directeur / retailspecialist

    Over IVC

    Met onze creativiteit geven we merken handvaten om hun doelen te bereiken, doelgroepen te raken, te overtuigen en te activeren. En die creativiteit vind je dichterbij dan je denkt. Wij helpen je merk, formule of business weer verder. En dat doen we niet alleen voor vandaag, maar we zorgen dat we samen klaar zijn voor morgen.

    Klaar voor een sterke merkstrategie?

    Wij zijn elke dag volop bezig met merkstrategie, merkidentiteit, campagnes en activaties voor onze klanten. Maar we maken graag tijd voor een bak koffie, en soms zelfs met een Brabants worstenbroodje of gebak ;-).


    Neem contact op.